Thursday, May 26, 2011

Barcelona Vs Manchester United



Final Liga Juara-Juara di Wembley :

Perlawanan bola sepak liga juara-juara menyaksikan pertembungan antara Manchester United dengan Barcelona. Kedua-dua pasukan boleh dikatakan menunjukkan prestasi yang konsisten sepanjang liga bermula. Pada akhir liga menyaksikan kedua-dua pasukan berjaya memenangi piala liga EPL dan BBVA. Bagi aku perlawanan pada 29.05.11 dijanggka sengit kerana MU ingin membalas dendam untuk perlawanan akhir pada tahun 2009 yang menyaksikan MU terpaksa tunduk 2-0 pada Barcelona.So, di Wembley 2011 apa cer? hanya tunggu dan lihat ok??



Striker yang digeruni lawan, tak lain tak bukan Lionel Messi. Semoga Messi dapat menjaringkan banyak goal di Wembley nanti..hahhaa..



Wayne Rooney sebagai ancaman utama buat pasukan Barcelona


Aku rasa ramai peminat bola, mesti dah tidak sabar menunggu perlawanan tersebut. Apapun aku mengharapkan Barcelona mendapat kemenangan dalam perlawanan tersebut. Bukan apa pun, aku just nak suruh fan-fan MU jgn terlalu angkuh sangat dengan pasukan diorang...hahahaa.. aku xkesah Barcelona menang atau kalah yang penting kedua-dua pasukan menunjukkan perlawanan yang menarik pada awal pagi ahad nanti. Semoga perlawanan ini bersih and pada pasukan yang kalah diharap fansclub boleh terima kenyataan ok? hahaha.. At last, Barcelona menang 2-1 keatas Manchester United..hahaha..saksikan gol kemenangan Barcelona keatas Mu akhir liga juara-juara 2009.. selamat menonton...
http://www.youtube.com/watch?v=IDHiDdxSFW4

No comments: